Darmowa dostawa już od 499 zł
Niniejszy regulamin określa zasady działania sklepu internetowego Lamascara.pl oraz prawa i obowiązki jego użytkowników.
1. Właścicielem i administratorem sklepu internetowego lamascara.pl jest firma La Mascara – Łukasz Nowak, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki. al. Armii Krajowej 220/213 , 43-316 Bielsko-Biała, NIP: 548-245-07-14 Regon: 389332858
2. Cała zawartość witryny Lamascara.pl, w tym układ graficzny, zdjęcia i treści, stanowi własność sklepu i jest chroniona prawem autorskim. Materiały promocyjne, w szczególności zdjęcia i treści udostępniane w mediach społecznościowych takich jak Meta, Instagram itp. są objęte ochroną praw autorskich.
1. Pojęcia i nazwy użyte w regulaminie oznaczają:
1.1 Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
1.2 Formularz rejestracji – formularz dostępny w sklepie internetowym umożliwiający utworzenie Konta Klienta.
1.3 Formularz zamówienia – usługa elektroniczna umożliwiająca poprawne złożenie zamówienia.
1.4 Klient – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej korzystająca ze sklepu internetowego, a także przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą.
1.5.1 Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej (np. zawarcia umowy) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, a także osoba prowadząca działalność gospodarczą, której PKD nie jest powiązane z działalnością Sprzedającego.
1.6 Konto klienta – usługa elektroniczna z przypisanym loginem i hasłem, w której zapisane są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w sklepie internetowym.
1.7 Newsletter – usługa elektroniczna świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej, usługa wysyłki informacji e-mail o nowościach, promocjach i rabatach w sklepie.
1.8 Produkt – dostępna w sklepie internetowym towar będący przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
1.9 Sprzedawca: La Mascara – Łukasz Nowak, al. Armii Krajowej 220/213 , 43-316 Bielsko-Biała, NIP: 548-245-07-14 Regon: 389332858
1.10 Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego lamascara.pl.
1.11 Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu ze Sprzedawcą.
1. Wymogiem technicznym do korzystania ze sklepu internetowego Lamascara.pl jest posiadanie komputera lub innego urządzenia elektronicznego z dostępem do przeglądarki internetowej oraz posiadającym dostęp do Internetu.
2. Do założenia konta niezbędne jest wypełnienie formularza zamówienia z podaniem danych personalnych Klienta. Do każdego konta zostaje przydzielony indywidualny login oraz hasło. Założenie konta jest dobrowolne i nieobowiązkowe.
3. Klient zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy danych do logowania oraz nie przekazywania ich osobom trzecim.
4. Korzystanie z konta umożliwia przeglądanie historii zamówień, udział w konkursach, otrzymywanie newslettera oraz udział w bezpłatnym programie lojalnościowym.
1. Klient może złożyć zamówienie jednocześnie rejestrując swoje konto, niezbędne jest wypełnienie formularza zamówienia dostępnego w sklepie internetowym.
1.1. Klient prowadzący działalność gospodarczą związaną/niezwiązaną z działalnością Sprzedającego zobowiązany jest do dopisania w uwagach do zamówienia “Zakupu dokonuję w związku z działalnością o charakterze zawodowym” lub odpowiednio: “Zakupu dokonuje w związku z działalnością o innym charakterze”.
2. Podane na stronie ceny są cenami w polskich złotych i zawierają obowiązujący podatek VAT.
3. W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia. W procesie zamówienia nie powstaje żaden dodatkowy koszt.
4. Przed złożeniem zamówienia Klient powinien zapoznać się z treścią regulaminu i go zaakceptować. Akceptacja regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna do poprawnego złożenia zamówienia oraz zawarcia umowy kupna – sprzedaży.
5. Zaakceptowanie wypełnionego formularza zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę” jest jednoznaczne z zawarciem przez Kupującego umowy sprzedaży.
6. Po dokonaniu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji. Potwierdzenie nastąpi poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej który został wpisany przez Klienta do formularza podczas składania zamówienia.
7. Zamówienie zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jako dowód zawarcia umowy.
1. Klient ma do dyspozycji następujące formy płatności:
1.1 Płatność za pomocą systemu szybkich płatności PayPal,
1.2 Płatność za pomocą systemu szybkich płatności PayU,
1.3 Płatność za pomocą BLIK
2. Po złożeniu zamówienia i nieopłaceniu go w czasie 30 min poprzez udostępnione przez nas formy płatności umowa sprzedaży zostaje rozwiązana z winy Klienta, a zamówienie automatycznie jest anulowane przez system.
3. Zamówienie powyżej 1000 zł wysyłamy wyłącznie za przedpłatą lub z wykorzystaniem metod szybkich płatności.
4. Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień krajowych powyżej 499 zł.
1. W przypadku wyboru płatności przelewem lub kartą płatniczą zamówienie zostanie przekazane do realizacji w momencie zaksięgowania wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy.
2. Termin realizacji zamówień to 1-4 dni roboczych.
3. Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza granicami Kraju według cennika firm kurierskich. Obecnie możliwa jest dostawa do następujących państw: Austria, Holandia, Niemcy.
4. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte w zakładce „Metody dostawy”, na karcie produktu w zakładce “Dostawa” oraz w trakcie składania Zamówienia.
5. Czas transportu produktu do Klienta na terenie kraju wynosi 1-2 dni robocze (zgodnie z umową z firmą dostarczającą produkt).
6. Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem może uniemożliwić wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.
1. Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży, podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej (Zgodność świadczenia z umową).
2. Sprzedawca odpowiada na zasadzie rękojmi na podstawie art. 558 § 1 oraz 560 Kodeksu cywilnego.
3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż w 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny dostępny na stronie lamascara.pl oraz dowód zakupu. W przypadku nie dołączenia niezbędnych dokumentów reklamacja nie zostanie rozpatrzona.
4. W sytuacji wystąpienia wady produktu konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z poniższych działań:
a) wymiany towaru na nowy,
b) naprawy towaru,
c) obniżenia ceny,
d) odstąpienia od umowy – w przypadku istotnej wady produktu.
Wybór żądania zależy od konsumenta. Jeżeli przedsiębiorca nie zgadza się z tym wyborem, może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale musi się to odbywać w ramach przesłanek dozwolonych prawem. Pod uwagę mogą być brane następujące okoliczności:
a) łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru,
b) charakter wady – istotna czy nieistotna,
c) to, czy towar był wcześniej reklamowany.
5. Klient zostaje objęty przepisami zawartymi w Kodeksie cywilnym w zakresie rękojmi za wady.
6. Jeśli na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w Sklepie.
1. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może przesłać pocztą elektroniczną na adres biuro@lamascara.pl, bądź pismem na adres al. Armii Krajowej 220/213 (Pawilon II) , 43-316 Bielsko-Biała,.
2. Klient będący konsumentem oraz klient-konsument prowadzący działalność gospodarczą, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy.
3. Podstawą do wszczęcia procedury zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz zwrotu dostępny na stronie lamascara.pl oraz dowód zakupu. W przypadku nie dołączenia niezbędnych dokumentów zwrot nie będzie rozpatrywany.
4. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nienaruszonym na adres: al. Armii Krajowej 220/213 (Pawilon II) , 43-316 Bielsko-Biała, wraz z potwierdzeniem sprzedaży i dołączonym formularzem zwrotu.
5. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi produkt wolny od wad.
6. W przypadku zauważonych braków w zamówieniu, wad w przesyłce lub niezgodności z zamówieniem, prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy na adres biuro@lamascara.pl.
6.1. Sprzedawca po weryfikacji zgłoszenia zleca odbiór wadliwego produktu na swój koszt.
6.2. Zlecenie odbioru jest wykonywane tylko i wyłącznie na wadliwy produkt. W przypadku dołączenia innych produktów do zwrotu Klient zostanie obciążony kwotą 25 zł, na poczet kosztów transportu, które w przypadku zwrotu pokrywa Kupujący.
7. Prawo odstąpienia od umowy zakupu towaru, nie dotyczy produktów, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (bielizna, rajstopy, skarpety). Wyżej wymienione produkty można zwrócić tylko w oryginalnie zamkniętych opakowaniach (art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287).
8. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem, wysłanych do paczkomatu, bądź punktu odbioru.
9. Klient prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będzie miał możliwość skorzystania z prawa odstąpienia od umowy jako Konsument, wyłącznie w przypadku, gdy nie będzie to dotyczyć bezpośrednio branży, w której specjalizuje się przedsiębiorca, a sam zakup nie ma charakteru zawodowego.
10. W przypadku odstąpienia od umowy Klient odpowiada materialnie za zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż jest to konieczne do oceny ich właściwości, cech i funkcjonalności.
11. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta, Sprzedawca ma prawo dwukrotnie pomniejszyć zwracaną Klientowi kwotę, którą ten poniósł w związku z zakupem, o koszty przesyłki pierwotnej oraz zwrotnej do Sprzedawcy. Odjęta kwota będzie równoznaczna z kosztem wybranej formy dostawy podczas składania zamówienia.
12. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy, czyli 13,50 zł).
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności za towar, w ten sam sposób jaki zostało opłacone zamówienie w sklepie internetowym, zgodnie z poniższym opisem:
a) Przy płatności poprzez Platformę PayU na konto, z którego dokonano płatności za zamówienie.
b) Przy płatności poprzez PayPal na konto, z którego dokonano płatności za zamówienie.
c) Przy płatności przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy z którego zapłacono za zamówienie.
1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących konsumentami, a w przypadku prowadzenia jednoosobowej działalności gospodarczej, nie posiadających charakteru zawodowego Sprzedającego.
2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń.
3. W przypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży.
1 Sprzedawca informuje, że jest Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Klienta z Serwisu, w szczególności danych osobowych wskazanych w wypełnionych przez Klienta formularzach.
2. Dane osobowe są przetwarzane w związku z zawarciem i realizacją Umowy sprzedaży oraz w prawnie usprawiedliwionym celu gospodarczym i marketingowym Sprzedawcy.
3. Dane osobowe będą podlegać profilowaniu tj. zautomatyzowanej formie przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych Klienta, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub jego sytuacji ekonomicznej.
4. Sprzedawca przetwarza następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu, adresu IP Urządzenia końcowego, numer rachunku bankowego.
5. Podawanie danych osobowych jest dobrowolne. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych może uniemożliwić korzystanie z Serwisu i realizację Zamówienia.
6. Osoby, których dane osobowe są przetwarzane mogą również wyrazić zgodę na otrzymywanie ofert marketingowych oraz informacji handlowych drogą elektroniczną.
7. Przetwarzane dane osobowe mogą być udostępnione bądź powierzone do przetwarzania wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa bądź biorącym udział podczas realizacji Zamówienia i umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
8. Klientowi przysługuje prawo do kontroli jego danych osobowych poprzez złożenie takiego żądania Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: biuro@lamascara.pl , w szczególności prawo do:
8.1. dostępu do swoich danych osobowych, dokonywania uzupełnienia oraz poprawiania danych osobowych poprzez zgłoszenie takiego żądania Sprzedawcy;
8.2. żądania czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania danych osobowych lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane;
8.3. złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
żądania usunięcia danych osobowych, gdy staną się one zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
9. Przetwarzane dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego I Rady UE 2016/679 z dnia z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
10. Sprzedawca zapewnia kompleksowe środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną przez osoby nieuprawnione.
11. Sprzedawca może przechowywać zapytania http w związku, z czym w plikach logów serwera mogą być zapisane niektóre informacje, w tym adres IP komputera, z którego nadeszło zapytanie, nazwa stacji Klienta – identyfikacja realizowana przez protokół http, o ile jest możliwe, data i czas systemowy rejestracji w serwisie i nadejścia zapytania, liczbę wysłanych przez serwer bajtów, adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez Klienta, jeżeli Klient wszedł przez linka, informacje o przeglądarce Klienta, informacje o błędach, jakie nastąpiły przy realizacji transakcji http.
12. Logi mogą być gromadzone i analizowane, jako materiał dla prawidłowego administrowania serwisem i sporządzenia statystyk ruchu w serwisie. Podsumowanie takich informacji nie identyfikuje Klienta. Dostęp do informacji mają tylko osoby uprawnione do administrowania systemem informatycznym.
1. Klient przyjmuje do wiadomości, iż zabronione jest dostarczanie przez Klienta treści bezprawnych.
2. Sprzedawca zobowiązuje się do dokładania należytych starań celem umożliwienia prawidłowego funkcjonowania Sklepu oraz do udzielania pomocy w rozwiązywaniu problemów technicznych, związanych z jego działaniem.
3. Sprzedawca zobowiązuje się do prowadzania działań zmierzających do ochrony danych znajdujących się w Koncie Klienta przed nieuprawnionym dostępem i użyciem.
4. Klient ponosi odpowiedzialność za następstwa ujawnienia swojego loginu lub hasła osobom trzecim.
5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
a) przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Sklepu oraz nienależyte wykonywanie Usług, spowodowane siłą wyższą, w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami,
b) przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Sklepu oraz nienależyte wykonywanie Usług na rzecz Klientów niebędących Konsumentami, spowodowane czynnościami technicznymi lub przyczyną leżącą po stronie podmiotów za pomocą których Sklep świadczy Usługi,
c) korzyści utracone przez Klienta niebędącego Konsumentem,
d) następstwa wykorzystania danych dostępowych do Konta Klienta przez osoby trzecie, w przypadku gdy weszły one w ich posiadanie w następstwie naruszenia postanowień Regulaminu przez Klienta,
e) szkody spowodowane naruszeniem przez Klienta postanowień Regulaminu.
6. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
6.1 Sprzedawca informuje Konsumenta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Konsument może skorzystać m.in. z:
Ponadto, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej można skorzystać z następujących form wsparcia:
6.2 Poprzednie postanowienie ma charakter informacyjny i nie stanowi zobowiązania Sprzedawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.
6.3 Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest dobrowolne zarówno dla Sprzedawcy jak i Konsumenta.
6.4 Konsument może dodatkowo skorzystać z bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
2. Aktualny Regulamin sklepu Internetowego jest publikowany na stronie lamascara.pl oraz na każde żądanie Klienta może zostać przesłany drogą elektroniczną na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail.
3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu. Do umów zawartych przed zmianą stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia umowy sprzedaży.
La Mascara Ⓒ 2022 r. - SEOWY.PL - Pozycjonowanie sklepów internetowych